31 Ağustos 2012 Cuma

GD-ThatXX




Aslında yamayı daha sonraya bırakmak istiyordum ama MV yeni çıkmış sıcak sıcak yazayım dedim.
Klibi beklerken terden ölmediğime dua ediyorum öncelikle.
MV çıktığı anda koşarak bulunduğum ortamdan uzaklaştım ve tek basıma izledim. İzlerken bir yandan da tırnaklarımı yedim. ha oldu ha olacak diye beklerken gözümü bile kırpmadım. (Ne olacak diye sorarsanız söyleyeyim. Öpecek falan sandım. Şu +19 şeysinden sonra bunu düşünüyordum.)
Klibi izledikten sonra bilgisayarı bir kenara fırlatıp ‘Hani lan nerede bu +19 neredeee??!!’ diye somurttum. Bendeki de salaklık yani yok işte bir şey sevinsene.
En sinir olduğum şeyi sorarsanız (ki sadece bir tane var.) şu ‘Bipppp’ sesi! Allahım nefret ettim o sesten. Alt tarafı bir p*ç demiş adam. Neyin bipini yapuyorsunuz siz ya. Ben hergün diyorum o lafı. Bipleyin lan beni de hadi hadi -,- Neyse…
İlk izlememde bir şey anlamadığım için birkaç defa daha izledim. İkincisinde klibin üçüncüsünde şarkının tadını çıkarttım. GD gerçekten harika bir iş yapmış. Bir insanın yaptığı her şey mükemmel olabilir mi? Olamaz. O yüzden GD insan değil bunu bir kez daha anlamış bulunmaktayım. (Lider gerçekten mükemmelsin!!)
Jenny gerçekten güzel kız. Her ne kadar kıskansam da hakkını yememek lazım.
 ~~~~~~~~
Ablamı çağırdım ‘Gel abla sana +19 klip izleticem.’ Dedim. Ablamda ‘sapıklaşma Şevval bir git’ diyerek itekledi beni. Ama zaferle onu koltuğa oturtup bilgisayarı eline verdim. İzledikten sonra tuhaf tuhaf baktı bana. Onla dalga geçiyorum diye sinirlendi falan. Olayı açıklayınca güldü. İkinci defa izlerken baya alay ettik.
(Kimse yanlış anlamasın GD ile alay etmiyoruz. +19 sınırıyla alay ediyoruz ki GD bile bunu dalga geçmek için yapmıştır.)
‘Oha sarıldılar Şevval. Klip  tabi +19’
‘Kapı deliğinden bakıyor GD ayıp lan ayıp! Röntgenci GD!!’
‘Birbirlerinin yanaklarını okşuyorlar oha çok ayıp bu!’ (Yankda değil ama asdfasdfghj :D)
‘GD’nin yatakdan doğrulması ofsayt bir kere abla! (2:03)’
‘Kız küvetin içinde Şevval bakma!!
Oha abla GD’de küvette. GD ıslak ıslak. Allahım öldüm mü?
Hem de Beyaz gömlekle Şevval! Kapa gözlerini!!’
Vs.Vs.Vs
Ve ablam son noktayı şu şekilde koydu
‘Şevval adamın kendisi tahrik edici bir kere. Onun olduğu tüm kliplere yaş sınırı koysalar yine haklılar!’
Evet GD sen insanı çileden çıkarırsın, günaha sokarsın. Ağzında akıtacak salya bırakmazsın.
(Harekete bakın ya! Gel de ölme bu adama!!)
GD her zaman mükemmel olmak zorunda değilsin.

svvl_vip

İzleyin izleyin -,-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder