31 Aralık 2012 Pazartesi

Her şey merve için..

4 ay önce yazdığımız -ki ben değil şevval yazdı düşünün artık- postumuzdan beri hiç yazmamışız neden? çünkü biz okuyoruz neden? çünkü b*k var. bana post yazmayı hatırlatan hatta zorlayan kişi merve'dir şevval değil çünkü o şapşiğinde umrunda değil blog napalım yani boşladık işte. ayrıca merve beni zorluyor ama baktım onunda son postunun üstünden 3 ay geçmiş yaa merve hanım böyle yakalarlar işte hah! o değilde biz ayrı şehirlerde yaşıyan ama birbirinin ruh kankası olan 3 kız olarak bu sene çok doluyuz. merve üniversiteye başladı -yeeeyyy!!- şevval ve ben 11. sınıfta başladık -oh yeah bebeğim 2 senemiz kaldı sadece- ve gerçekten nerdeyse hiç boş zamanımız yok. diablo oynamaya bile zor vakit ayırıyorum o derece :( ben böyle meşgulüz ayağı çekiyorum ama alakamız yok en azından benim yok bütün gün evde yatıyorum ders çalışmıyorum -ki buna rağmen notlarım hiç fena değil- şevval ise tam tersim ne zaman "napıyorsun?" desem "test çözüyorum" diyor -BİRİ ŞU KIZA SOSYAL HAYAT VERSİN! hayır işin komik yanı bu üni belasını kazanmak için çalışmak lazım bu hiç hoş değil bence ya benim gibi zeki ama tembeller nolcak? sevgili meb neden bunu düşünmüyor? bence düşünmeli zekiyim ama ilgimi çekmediği sürece ben bir şey öğ-re-ne-mi-yo-rum napiyim yani yapım böyle. seneye dershanede bana napcaklar acaba? beynimi yıkayıp iyi öğrenci yaparlar mı ki? allah yazdıysa bozsun! sinir krizi geçirir kendimi koreye ışınlarım vallahi yaparım bakın o yüzden lütfen please jebal beynimi yıkayıp beni iyi öğrenci yapmayın he? he? okey? bu kadar saçmalamanın üzerine hepiniz anlamaşsınızdır nasıl bir psikolojide olduğumu. yalnız olduğum için oluyor bunlar ama yalnızlık güzeldir iyidir biz 3 kız yalnızız ve bu çok zevkli -hiç zevkli değil- anlicanız bu post sadece merve içindi bunu okuyup gülüp -mümkünse kahkaha atsa iyi olur yoksa beynini uçururum- "aferin benim bet'ime" dicek yani her şey merve için... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder