8 Ağustos 2012 Çarşamba

Yüzlerce Yıl Sonra Bile Sadece Sizi Seveceğim

Sayın okuyucu eğer diziyi izlemediyseniz ya da izliyor da hala bitirmediyseniz fazla derinlere inmeyin. Sonra neler olduğunu öğrenince bana sövmeyin.




Sayfada biraz aşağı inerseniz Rooftop Prince ile ilgili yazdığım yazıyı görürsünüz. Hah iste diziyi dün gece saat 6 sularında bitirmiş bulunmaktayım. Gözler şiş, burun ucu hala kırmızı. rimelim akmış bir vaziyette oturuyorum. -evet hala oturuyorum. Üşendim silmeye rimelimi.- Uyuduğumda rüyama bile girdiler düşünün o kadar etkilenmişim.
 
Dizi genel olarak çok güzeldi. Kahkahalarımın yanında böğürerek ağladığım zamanlarda oldu. Hele son 3 bölümde nasıl ağladım nasıl ağladım. Hıçkırdım, böğrdüm o derece.

Twitterda beni takip edenlere bol bol resim gösterdim diziden. Şimdi baktım da ne kadar çok spoiler vermişim millete. İzleyenlere. izlemeyenlere herkese twitterdan canlı yayın yapmışım resmen. Ablam benden önce izlediği için bol bol kafasını şişirdim. 'Abla burada ne olacak?' 'Abla uyanıyor mu yoksa?' 'Abla sonu kötü değil dimi doğruyu de bak nolarrr?' tabi ablam pes etmedi ve hiç bir şey söylemedi. 

Hiç unutmadığım sahnelerden biri Veliaht Prens'in ağzının suyu aka aka defiledeki kızlara bakması. Nasıl güldüğümü bir ben bir de Allah biliyor :D tabi sonra Se Na'yı görüp 'Prenses! Prenses!' diye bağırınca tüm o atmosfer kayboldu. Kahkahalarım boğazıma tek tek dizildi.

Bir diğer sahne bunların takım elbiseyle sahnelere çıktığı yer. -Sahnelere dediğim lafın gelişi. Gercek sahneye çıkmıyorlar.- Aman Yarabbim neler yaratıyorsun sen öyle. Hepsi taş gibiydi. 'Gözlükleriniz olayım takın beni lan!' diye ekranla bir olmuştum.

Hele o şapşik -bu Betül'ün lafı ama tapusu yok sonuçta dimi?- Chi San'ı görünce dibim düştü. 'Oha herife bak lan!!' diye inledim. Onun her hareketi benim hayvan gibi gülmeme neden oldu.  Bunun o havuza girdikleri sahnedeki ifadeleri ölmelikti. Kızlara ağzını açarak bakınca 'Oh annem kapa o ağzını hadi canım hadi!!!' diye dişlerimi sıkmıştım. (nasıl sahiplenmişim çocuğu ya -,-) sonra Park Ha bunları eve alsın diye bayılıyor numarası yaptıgı sahne. O sahne için sadece şunu söylüyorum 'ASDFGHJKLKJHGFDSASDFGHJKL' anladınız değil mi? 

İşte o sahne :D Ahaha tiplerinizi yerim sizin :D


Yong Sul komedinin diğer adıydı :D ay adamın her hareketi komediydi. Park Ha şekerini yediği sahnede nasıl güldüm hatırlamayorum :D resme salalarını akıtarak bakması ayrı bir olaydı. Hele orda dediği lafa ayrı güldüm :D sonra Gak'a 3dakikanın dolduğunu bilmeden dedikleri asdfgh :D takım elbisede çok yakıştı ama ^^ her ne kadar sert bur insan gibi görünsede, gerçekte tam bir salaktı -salak dediğim yufka yürekli, şeker gibi çocuk. Ben salak diye sevdim onu dizi boyunca.-



Adamdan karizma akmasına rağmen o şapşallığı yüzünden belli olmuyor :DD



 Man Bo sacları uzunken daha tatlıyı ama hakkını yememek lazım bebeğimizin. Gördüğü hiç bir şeyi unutmuyormuş. 'Man Bo beni de görsen unutmazsın dimi lan?' diye ağzımın suyunu aktmıştım çocuğa. Ama sonra bıraktım o işi. Chi San var orada dimi yani -,-






 
 İşte bu üçlü dizinin tuzu, biberi değil, dizinin tatlılarıydı. Birlikte bir bütündüler, birinin hareketi diğerinin hareketini tamamlıyordu. Surat ifadeleri o kadar güzeldi ki bunlar gidince çok üzülmüştüm. Chi San gidince 'Oha ne yaptın ama sen geri getirin bebeğimi.' diye ağlamıştım. Sonra Man Bo ve Yong Sul gitti. 'Eh be yapılır mı bu? Gitti gül gibi çocuklar!!' diye böğürmüştüm.
Şu papyon takan adamla yemeğe çıktıkları sahne... Ona da kocaman bir kahkaha atmıştım. 3 dakikalık serberst konuşmaları mùkemmeldi. Yong Sul kuzum nasıl bozulmuştu sürenin dolduğunu duyunca. Sonra Park Ha ve sevgili Çoha'yı kovaladıkları sahne neydi öyle? Ne güzel kovaladılar ama bizim kaçakları :D ambulansı kovaladıkları sahnede güzeldi. Hele Chi San ve Man Bo şebekelerinin ifadeleri yerim ben :D öyle işte. 20 bölümlük bu diziden keyif almamı sağlayan kişiler bu 3lü oldu. 

Se Na'yı son bölümde sevdim. Allah var kız yine yürekli çıktı. Tae Moo neydi öyle? Aman Yarabbim düşmanımın basına bile vermesinler ondan. Ne illet, ne aç gözlü bir herifti o öyle...
En başta da dediğim gibi beni son 3 bölümde böğürterek ağlattı dizi. Lee Gak gidince hıçkırarak ağlamıştım. 'Öküz herif! Gitmesene lan! Gitme dedim sana! Ne olacak o kıza ha? Lan gideceğini bile bile kızı kendine aşık ettin eşek!' daha neler beler dedim. Ama aklımda kalanlar bunlar. 


Fazla uzatmadan bitiriyorum tamam kızmayın. Diziyi izlemiş gibi olduğunuzu mü sanıyorsunuz? Hayır yanılıyorsunuz. O kadar çok sahne var ki. Dizinin her saniyesi izlenmeye değerdi. Benim bu yazdıklarım hiç bir şey. Eğer hala izlemediyseniz hemen açıp izleyin derim. Lisetnizin en başında yerini alması lazım. Ben ertelediğim için çok pişmanım. İzlediğiniz de sizde 'Keşke ertelemeseydim.' diye iç çekiceksiniz diye düşünüyorum.


~~


Bunları da dinleyin. Ne güzel OST bunlar ya -,-

Aşkın gücü adına!!
Anne neden benim Rooftop Prince'im yok?
svvl_vip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder