31 Ağustos 2012 Cuma

GD-ThatXX




Aslında yamayı daha sonraya bırakmak istiyordum ama MV yeni çıkmış sıcak sıcak yazayım dedim.
Klibi beklerken terden ölmediğime dua ediyorum öncelikle.
MV çıktığı anda koşarak bulunduğum ortamdan uzaklaştım ve tek basıma izledim. İzlerken bir yandan da tırnaklarımı yedim. ha oldu ha olacak diye beklerken gözümü bile kırpmadım. (Ne olacak diye sorarsanız söyleyeyim. Öpecek falan sandım. Şu +19 şeysinden sonra bunu düşünüyordum.)
Klibi izledikten sonra bilgisayarı bir kenara fırlatıp ‘Hani lan nerede bu +19 neredeee??!!’ diye somurttum. Bendeki de salaklık yani yok işte bir şey sevinsene.
En sinir olduğum şeyi sorarsanız (ki sadece bir tane var.) şu ‘Bipppp’ sesi! Allahım nefret ettim o sesten. Alt tarafı bir p*ç demiş adam. Neyin bipini yapuyorsunuz siz ya. Ben hergün diyorum o lafı. Bipleyin lan beni de hadi hadi -,- Neyse…
İlk izlememde bir şey anlamadığım için birkaç defa daha izledim. İkincisinde klibin üçüncüsünde şarkının tadını çıkarttım. GD gerçekten harika bir iş yapmış. Bir insanın yaptığı her şey mükemmel olabilir mi? Olamaz. O yüzden GD insan değil bunu bir kez daha anlamış bulunmaktayım. (Lider gerçekten mükemmelsin!!)
Jenny gerçekten güzel kız. Her ne kadar kıskansam da hakkını yememek lazım.
 ~~~~~~~~
Ablamı çağırdım ‘Gel abla sana +19 klip izleticem.’ Dedim. Ablamda ‘sapıklaşma Şevval bir git’ diyerek itekledi beni. Ama zaferle onu koltuğa oturtup bilgisayarı eline verdim. İzledikten sonra tuhaf tuhaf baktı bana. Onla dalga geçiyorum diye sinirlendi falan. Olayı açıklayınca güldü. İkinci defa izlerken baya alay ettik.
(Kimse yanlış anlamasın GD ile alay etmiyoruz. +19 sınırıyla alay ediyoruz ki GD bile bunu dalga geçmek için yapmıştır.)
‘Oha sarıldılar Şevval. Klip  tabi +19’
‘Kapı deliğinden bakıyor GD ayıp lan ayıp! Röntgenci GD!!’
‘Birbirlerinin yanaklarını okşuyorlar oha çok ayıp bu!’ (Yankda değil ama asdfasdfghj :D)
‘GD’nin yatakdan doğrulması ofsayt bir kere abla! (2:03)’
‘Kız küvetin içinde Şevval bakma!!
Oha abla GD’de küvette. GD ıslak ıslak. Allahım öldüm mü?
Hem de Beyaz gömlekle Şevval! Kapa gözlerini!!’
Vs.Vs.Vs
Ve ablam son noktayı şu şekilde koydu
‘Şevval adamın kendisi tahrik edici bir kere. Onun olduğu tüm kliplere yaş sınırı koysalar yine haklılar!’
Evet GD sen insanı çileden çıkarırsın, günaha sokarsın. Ağzında akıtacak salya bırakmazsın.
(Harekete bakın ya! Gel de ölme bu adama!!)
GD her zaman mükemmel olmak zorunda değilsin.

svvl_vip

İzleyin izleyin -,-

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Sevgili bomboş yazım.

En sonuncu postumdan beri bir halt yazmayıp her şeyi şevvale bırakmışım tabi öküzcükte bir şeyler yazmış ama sonra salmış. tabi aile gezmelerinden fırsat kalmıyor ama bir istanbula gelemiyorlar. çok acım var çok şevval gelmiyor en yakın arkadaşlarımdan biri biricik sıra arkadaşım e.m.g. gidiyor başka okula. şimdiden kararımı aldım kimseyle oturmayacağım yas tutucam. bütün yaz ramazan dolayısıyla ve üşengiçlikten hiç bir şey yapmadım evde oturdum bunun sonucu kilo aldım bu nasıl bir şeydir ya. artık okullar açılsın istiyorum yani. ama çok müthiş bir haberim var annem bana big bang alive çantası alıyor! olum bu kadın sevilmezde napılır bu arada GD yeni albüm çıkardı yerim onu ya bebeğim benim sarı kafam manyağım benim. bütün gün 'yes sir i'm a one of a kind' diye geziyorum. yeminle yazcak başka bir şey gelmiyor aklıam bu kadar salka olamam herhalde. ben dizi film izliyim yazcak birşey buliyim bari siz simlik bunu okuyun canımslar.

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Yüzlerce Yıl Sonra Bile Sadece Sizi Seveceğim

Sayın okuyucu eğer diziyi izlemediyseniz ya da izliyor da hala bitirmediyseniz fazla derinlere inmeyin. Sonra neler olduğunu öğrenince bana sövmeyin.




Sayfada biraz aşağı inerseniz Rooftop Prince ile ilgili yazdığım yazıyı görürsünüz. Hah iste diziyi dün gece saat 6 sularında bitirmiş bulunmaktayım. Gözler şiş, burun ucu hala kırmızı. rimelim akmış bir vaziyette oturuyorum. -evet hala oturuyorum. Üşendim silmeye rimelimi.- Uyuduğumda rüyama bile girdiler düşünün o kadar etkilenmişim.
 
Dizi genel olarak çok güzeldi. Kahkahalarımın yanında böğürerek ağladığım zamanlarda oldu. Hele son 3 bölümde nasıl ağladım nasıl ağladım. Hıçkırdım, böğrdüm o derece.

Twitterda beni takip edenlere bol bol resim gösterdim diziden. Şimdi baktım da ne kadar çok spoiler vermişim millete. İzleyenlere. izlemeyenlere herkese twitterdan canlı yayın yapmışım resmen. Ablam benden önce izlediği için bol bol kafasını şişirdim. 'Abla burada ne olacak?' 'Abla uyanıyor mu yoksa?' 'Abla sonu kötü değil dimi doğruyu de bak nolarrr?' tabi ablam pes etmedi ve hiç bir şey söylemedi. 

Hiç unutmadığım sahnelerden biri Veliaht Prens'in ağzının suyu aka aka defiledeki kızlara bakması. Nasıl güldüğümü bir ben bir de Allah biliyor :D tabi sonra Se Na'yı görüp 'Prenses! Prenses!' diye bağırınca tüm o atmosfer kayboldu. Kahkahalarım boğazıma tek tek dizildi.

Bir diğer sahne bunların takım elbiseyle sahnelere çıktığı yer. -Sahnelere dediğim lafın gelişi. Gercek sahneye çıkmıyorlar.- Aman Yarabbim neler yaratıyorsun sen öyle. Hepsi taş gibiydi. 'Gözlükleriniz olayım takın beni lan!' diye ekranla bir olmuştum.

Hele o şapşik -bu Betül'ün lafı ama tapusu yok sonuçta dimi?- Chi San'ı görünce dibim düştü. 'Oha herife bak lan!!' diye inledim. Onun her hareketi benim hayvan gibi gülmeme neden oldu.  Bunun o havuza girdikleri sahnedeki ifadeleri ölmelikti. Kızlara ağzını açarak bakınca 'Oh annem kapa o ağzını hadi canım hadi!!!' diye dişlerimi sıkmıştım. (nasıl sahiplenmişim çocuğu ya -,-) sonra Park Ha bunları eve alsın diye bayılıyor numarası yaptıgı sahne. O sahne için sadece şunu söylüyorum 'ASDFGHJKLKJHGFDSASDFGHJKL' anladınız değil mi? 

İşte o sahne :D Ahaha tiplerinizi yerim sizin :D


Yong Sul komedinin diğer adıydı :D ay adamın her hareketi komediydi. Park Ha şekerini yediği sahnede nasıl güldüm hatırlamayorum :D resme salalarını akıtarak bakması ayrı bir olaydı. Hele orda dediği lafa ayrı güldüm :D sonra Gak'a 3dakikanın dolduğunu bilmeden dedikleri asdfgh :D takım elbisede çok yakıştı ama ^^ her ne kadar sert bur insan gibi görünsede, gerçekte tam bir salaktı -salak dediğim yufka yürekli, şeker gibi çocuk. Ben salak diye sevdim onu dizi boyunca.-



Adamdan karizma akmasına rağmen o şapşallığı yüzünden belli olmuyor :DD



 Man Bo sacları uzunken daha tatlıyı ama hakkını yememek lazım bebeğimizin. Gördüğü hiç bir şeyi unutmuyormuş. 'Man Bo beni de görsen unutmazsın dimi lan?' diye ağzımın suyunu aktmıştım çocuğa. Ama sonra bıraktım o işi. Chi San var orada dimi yani -,-






 
 İşte bu üçlü dizinin tuzu, biberi değil, dizinin tatlılarıydı. Birlikte bir bütündüler, birinin hareketi diğerinin hareketini tamamlıyordu. Surat ifadeleri o kadar güzeldi ki bunlar gidince çok üzülmüştüm. Chi San gidince 'Oha ne yaptın ama sen geri getirin bebeğimi.' diye ağlamıştım. Sonra Man Bo ve Yong Sul gitti. 'Eh be yapılır mı bu? Gitti gül gibi çocuklar!!' diye böğürmüştüm.
Şu papyon takan adamla yemeğe çıktıkları sahne... Ona da kocaman bir kahkaha atmıştım. 3 dakikalık serberst konuşmaları mùkemmeldi. Yong Sul kuzum nasıl bozulmuştu sürenin dolduğunu duyunca. Sonra Park Ha ve sevgili Çoha'yı kovaladıkları sahne neydi öyle? Ne güzel kovaladılar ama bizim kaçakları :D ambulansı kovaladıkları sahnede güzeldi. Hele Chi San ve Man Bo şebekelerinin ifadeleri yerim ben :D öyle işte. 20 bölümlük bu diziden keyif almamı sağlayan kişiler bu 3lü oldu. 

Se Na'yı son bölümde sevdim. Allah var kız yine yürekli çıktı. Tae Moo neydi öyle? Aman Yarabbim düşmanımın basına bile vermesinler ondan. Ne illet, ne aç gözlü bir herifti o öyle...
En başta da dediğim gibi beni son 3 bölümde böğürterek ağlattı dizi. Lee Gak gidince hıçkırarak ağlamıştım. 'Öküz herif! Gitmesene lan! Gitme dedim sana! Ne olacak o kıza ha? Lan gideceğini bile bile kızı kendine aşık ettin eşek!' daha neler beler dedim. Ama aklımda kalanlar bunlar. 


Fazla uzatmadan bitiriyorum tamam kızmayın. Diziyi izlemiş gibi olduğunuzu mü sanıyorsunuz? Hayır yanılıyorsunuz. O kadar çok sahne var ki. Dizinin her saniyesi izlenmeye değerdi. Benim bu yazdıklarım hiç bir şey. Eğer hala izlemediyseniz hemen açıp izleyin derim. Lisetnizin en başında yerini alması lazım. Ben ertelediğim için çok pişmanım. İzlediğiniz de sizde 'Keşke ertelemeseydim.' diye iç çekiceksiniz diye düşünüyorum.


~~


Bunları da dinleyin. Ne güzel OST bunlar ya -,-

Aşkın gücü adına!!
Anne neden benim Rooftop Prince'im yok?
svvl_vip

5 Ağustos 2012 Pazar

The Vampire Diaries~




Bu nasıl bir seridir arkadaş?
Beni kendine bağlayan dizilerden biridir kendisi. Karakterlerinin hepsine tek tek aşık olduğum muhteşem seridir. 
İnsanlar artık vampir dizilerinden, filmlerinden bıkmış bulunmakta -Buna ben de dahilim.- Ama bu seri bir başka arkadaş. ‘Gel beni izle’ diye bağırıyor orada.
Şu gördüğünüz mahlukatları ben çok severim. Hepsi  benim bebeklerim. Hepsini yerim ^^
Normalde dizilerdeki asıl kızları pek sevmem. Ya çok salak olur ya da beni kıskançlıktan kudurtacak kadar güzel. Ama Elena öyle değil. Beni kıskançlıktan kudurtacak kadar güzel, ne istediğini bilmeyen bir aptal olsa da ben onu çok seviyorum. Dedim ya TVD diğer dizilere, filmlere benzemiyor diye. Elena’yı canlandıran insanında hakkını yememek lazım şimdi. Nina Dobrev’den bahsediyorum. ‘Of yavrum!!’ diye ağzınızın sularını akıtabilirsiniz beyler. Düşünün ben bile ‘Taş gibi hatun lan bu.’ Demekten kendimi alamıyorum.
Orada bir sarı şeker var gördünüz mü? Caroline’dan bahsediyorum evet. O nasıl bir tatlılıktır arkadaş! ‘Ay canım benim seni yerim!’ diyerek sevesim var. Kendisini canlandıran hatunun hakkını yemek olmaz şimdi Candice Accola ayrı bir taş. Her ne kadar gözümde bir Nina Dobrev olamasa da hakkını yemem kızımızın.
Bakın bakın Salvatore kardeşlerimizden biri var orada. Elena az yemedi onu. –Ne fesatsınız siz ya. Gözleriyle yedi demek istedim.- Evet Stefan’dan bahsediyorum. Bu mükemmel dizide bir terk Stefan’a pek ısınamadım. Nedendir bilmiyorum. İyi, hoş çocuk. Oldukça dikkat çekici bir insan –vampir- ama olmadı. Ona bakınca içim kıpırdamıyor arkadaş. Halbuki Paul Wesley çok taş bir çocuktur.
Bakın bana dil çıkartmış. 'Sevmezsen sevme sana mı kaldım?' ifadesi bu. Paul seni değil Stefan'ı sevmiyorum ben -,-
Bakın kendisi de sevmiyor Stefan'ı  ehehe :D


Bir diğer kardeşimize gelelim. Allah’ım Damon nesin sen? İnan değilsin! ‘Vampir o salak!’ dediğinizi duyuyorum. Tamam, tamam üstüme gelmeyin. Dizinin ilk başından beri Stefan’ı sevmeyen ben, Damon’ı görünce dibim düştü. Daha dün gibi hatırlarım. Damon’ı ilk gördüğümde ‘Oh taşa gel!’ diyerek yatağın üstünde tepinmiştim. Düşünün ta o zamandan ‘Elena Stefan’ı bırak gitsin Damon var koş ona!’ demiştim. Dizinin başından beri Delena diye yanıp tutuşmaya başlamıştım.
 Mimiklerin efendisi!
Delena aşktır ya -,-

Gelelim son bombamıza. Klaus denen o yaratığı bana verin! Kurban olurum, gözünüzün yağını yerim verin onu bana. O bakışları beni benden alan mahlukat. Sinirli halini gördünüz mü? O nasıl bir tiptir ya!! Yüce Rabbim Klaus’u beni benden alsın diye yaratmış yav –Hayat Bilgisi izleyen insan tipi.- Damon diye bir taraflarımı yırtıyordum ama keşke yırtmayıp az bekleseymişim. Klaus diye yırtardım. Joseph Morgan ne kadar şeker, ne kadar taş bir insan fark ettiniz mi?
Şunun tipe bakın lan! O nasıl bir gülümseme? 'Güleyim de Şevval ölsün' demiş resmen herif.
Yerim seni ^^

Bunu da koyar giderim -,-

svvl_vip

Glee - Kurt Hummel


Glee kesinlikle izlediğim en iyi dizilerden biri. Tek bir sahnesinde sıkılmadım cidden müthiş bir şey. Tabi 'neden bizim liseler böyle değil?' diyerek isyan etmişliğim çoktur. her karakterine bayılıyorum ama rachel hariç cidden o nasıl bir iticiliktir ya? kızı sadece sesi için seviyorum ki o bile yeterli değil o derece bir iticilik. her neyse size dizideki favori karakterimi anlatmak istiyorum. yakın zamanda kendisiyle de evlenmeyi planladığım bir gerçektir. Kurt Hummel (Cris Colfer) : 



Çok şeker değil mi???? evet öyle ama dizide bir gey'i canlandırıyor. Mükemmel giyinen bir gey'i! ne zaman bir şey giyse 'o benim olmalı!' diyerek isyan ediyorum -cidden bu dizi beni çok fazla isyana sürüklüyor-  mükemmel bir karakter bir insan nasıl bu kadar sempatik olabilir? umarım geçek hayatında da gey değildir. gerçi fark etmez ben her türlü bu çocukla evleneceğim yani. şimdi size kurt'un yaptığı favori sahnelerimi göstermek istiyorum.
1. single ladies 

Burda bir grup erkeğin beyonce'un hit şarkısı 'single ladies'de dans ettiklerini görüyorsunuz bu harekette 'pu a ring on it' gördüğünüz gibi bunlar amerikan futbol'u oyuncuları ki bu durumu daha komik yapıyor.

Bu sahnede görebildiğiniz üzere futbol takımı maçta bu dansı yapıyor diğer takımın şokunu tahmin edebiliyor musunuz? şahsen ben gülme krizine girmiştim :D

Umarım kurt bebeğimi benim kadar seversiniz ve tabi glee'yide çünkü izlenmeye değer bir dizi.

                                                                                                                                                    -bet

4 Ağustos 2012 Cumartesi

~Rooftop Prince sağolsun




  
  Bundan bir kaç saat önce otururken dedim ki kendime 'Kızım Sevval bos bos oturma kalk bir şeyler yaz.' Bunundedikten sonra ne zamandır izlemeyi ertelediğim  Rooftop Rrince izleyeyim dedim. İzlerken aynı zamanda da nasıl bir yazı yazacağımı, nereden başlayacağımı düşünüyordum. Sonra Chun denen varlığın gülüşüne kapıldım ki sormayın. -Bilen bilir Yoochun cok güzel güler, aklınızı başınızdan alır o gülümsemeyle.- Ne diyordum? Chun diyordum gülümsemesi diyordum. Bir baktım aklımda bir şeyler oluşmaya başlamış gitmeden yazayım dedim. Tabi ben bunları yazarken yarısı uçtu aklımdan :D
  
  Bu nasıl bir dizi Yarabbim!! Neden ertelenmiştim ben bunu izlemeyi? Kendimden uzatandım yeminle ya... O tipler, o duruşlar, o bakışlar, mimikler Allahım öldüm gülmekten :D İlk basta 'Ne oluyor hacı?' diye bakınsam da sonradan dizi ilerledikçe 'Haa..Tamam.' demeye başladım. 
  Polis amcada baya güldürdü beni -3.bölüme yeni gectim bu arada.- 
  O araba sahnesi neydi öyle? Tam bir kriz geçirdim :D Gaza, frene bastıkta savruldular sağa, sola :D Hangisini anlatayım ki? Hepsi komediydi :D
 
 Bunların bir yemek yeyişi bar sormayın yani :D sanki oruçlu gibi silip süpürdüler tabakları :D kız çıkınca da bir güzel yalayıp temizlediler bulaşık derdi kalmadı :D Sonra televizyondan korkmaları, ayıcığı parçalamaları da komediydi. Ama o sahnenin en komik kısmı kızın yangın söndürme tüpünü bunların üstüne boşaltmasıydı :D o tip o duruş 'Ohaa ahahaha şunlara bak hele hele Veliaht Prens sen bu hallere düşecek adam mıydın?' diye tepkiler verdim :D 
 
Şunların tiplere bakın Allah aşkına gülmekten karnım ağrıdı :DD

  Kıyafet değiştikleri sahne neydi ya :D adamların saçları benim saçlarından uzun ya 'Hösssttt yaaa!' diye isyan ettim orada. Kıskandım bir de Veliaht Prens'in sacları dümdüz oh mis yani.

  Sanırım her dizide şu çıplak görme olayı var. Çıplak dediğim banyodan çıkmış belinde havlu sarılı adam modeli. Genelde o erkekler kaslı olur ki ben daha kası olmayan, banyodan çıkmış çıplak... Pardon yarı çıplak erkek modeli görmedim.
Bu çocuğu da bir yerden hatırlıyorum ama ???
  Sonra şu Se Na denen kızı hic sevmedim. Yelloz neler yapacak kim bilir!! Ağzımı bozduracak bana gece gece -,-
  En çok sonundan korkuyorum. Facebook'ta, twitterda falan çok denk geldim ama finali ile ilgili yorumlara bakmadım. -nasıl dayanmışım ben ya o.O- Umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz. Güzel bir son olur -Koreli senaristler bunu başarabilir mi?-
  
  ~svvl_vip