13 Ocak 2013 Pazar

Yazılı Haftası ve Ben...



Okuldan iyice bıkmış, artık tatil olsun diye gün saymaya başlamıştım. Okula gitmemek için her saba bir bahane buluyordum. Hasta ayaklarına yatıyordum. Annem de bana acıyordu falan... Sonra sürekli bulduğum ilk boşlukta okuldan kaçıyordum:D 

 Neyse işte kızlar bana kızmaya başladı 'devamsızlıktan kalacaksın okula gel' diye ben de gittim. Keşke gitmeseydim be...
Aralık ayındaydık ama kaçı olduğunu hatırlamıyorum. Tek hatırladığım o gün nöbetçiydim ve günlerden çarşambaydı.
Müdür yardımcısı arkadaşımın eline kağıt tutuşturmuş ve şöyle demiş  ‘Git ve bunları okuldaki tüm sınıflara dağıt.’
Tüm okula aynı anda ne verilebilir diye düşündüm ya veli toplantısı için duyuru –ki bunu direk velilere mesajla yolluyorlar. Tabi benim mesaj bana geliyor ahaha :D öhööm neyse.- ya da ortak sınavların tarihi. İkincisi olmaktansa ilki olsun diye çok dua ettim ama olan oldu bir kere.
Songül Hoca her şeyi ayarlamış. Hangi gün hangi derste ne yazılısı olacağımız belli olmuş. Tabi ben isyanlardayım  

Oturdum ve ‘Allah’ım noluuur bu derste şu yazılıyı olmayalım. Mümkünse Emrullah Hoca’ya hiiiç yazılı denk gelmesin.’ diye dua etmeye başladım. Ve tabi ki olmadı.

Songül Hoca tam 3 haftayı bize kitlemiş. İlk hafta ikinci dersler, ikinci hafta üçüncü derslerde, üçüncü ve son haftada dördüncü derslerde yazılıyız. 
Oturduk kimin dersinde hangi yazılıyı olacağımıza baktık ve booom! İki tane kurtarmam gereken dersi de Emrullah Hoca’nın dersine denk getirmişler…


 Aynen bu şekildeydim 

Sonra ben oturdum ders başına. Bir ondan bir bundan test çözdüm. İyice bunaldım. Zaten sürekli olan uyuma isteğim daha da fazla arttı ve bulduğum il boşlukta kendimi yere, yatağa attım; neresi olursa olsun farketmez diyerek bulduğum yerde uyudum.

Sanırım biraz fazla boşluk bulmuşum... Geometriden az daha kalıyordum. Sonra Dil ve Anlatım bana çok pis girdi. Öyle böyle değil girdi yani… Pppfff… sonra ben kafamı duvarlara vurmaya başladım. Keşke Dil ve Anlatıma çaılışsaydım diye.

Fizik ile Matematik arka arkaya koyulur mu hiç?? Aklınız var mı???Hangisine çalışacağımı şaşırdım yala. Sonra Matematik hocamla girdiğim iddayı kaybettim üstüne bir de fizik yazılısında yanlışın doğruyu götürmesi sebebiylen atamadım. Atsam da tutmaz. Şimdiye kadar hiç tutmadı.
Annem bana çalış dedikçe ben de çalışmamak için direnmeye başladım. 'İstemiyoruuuuum!!' diye atarlanıyorum falan.

Bu arada hala uykusuzluktan ölüyorum. Akşam erken yatayım düşüncesiyle sürekli okuldan kaçıyorum eve geliyorum çalışmak için...Ama cık olmuyor. Her zaman yaptığım gibi okuldan geliyorum ve hooop bulduğum ilk yerde uyuya kalıyorum
O kıyafetleriçıkartmak bile işkence geliyo. Düşünün halimi...

İlk iki haftayı atlattık kaldı son hafta. Şimdi normalde benim ders çalışmam lazım
Aynen şu şekilde

Ama ben oturdum dizi izliyorum. I Miss You’nun dibine vurdum.

Aynen bu şekilde

Her neyse sonuç olarak ben yine mala bağladım. Biyolojiye çalışmam gerektiği halde dizi izliyorum. Başlamışken devamı gelsin bitireyim en iyisi asdfghj :D Sonucuda Biyoloji beni ezecek olsa bile.

Ve son olarak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder