13 Ocak 2013 Pazar

Yazılı Haftası ve Ben...



Okuldan iyice bıkmış, artık tatil olsun diye gün saymaya başlamıştım. Okula gitmemek için her saba bir bahane buluyordum. Hasta ayaklarına yatıyordum. Annem de bana acıyordu falan... Sonra sürekli bulduğum ilk boşlukta okuldan kaçıyordum:D 

 Neyse işte kızlar bana kızmaya başladı 'devamsızlıktan kalacaksın okula gel' diye ben de gittim. Keşke gitmeseydim be...
Aralık ayındaydık ama kaçı olduğunu hatırlamıyorum. Tek hatırladığım o gün nöbetçiydim ve günlerden çarşambaydı.
Müdür yardımcısı arkadaşımın eline kağıt tutuşturmuş ve şöyle demiş  ‘Git ve bunları okuldaki tüm sınıflara dağıt.’
Tüm okula aynı anda ne verilebilir diye düşündüm ya veli toplantısı için duyuru –ki bunu direk velilere mesajla yolluyorlar. Tabi benim mesaj bana geliyor ahaha :D öhööm neyse.- ya da ortak sınavların tarihi. İkincisi olmaktansa ilki olsun diye çok dua ettim ama olan oldu bir kere.
Songül Hoca her şeyi ayarlamış. Hangi gün hangi derste ne yazılısı olacağımız belli olmuş. Tabi ben isyanlardayım  

Oturdum ve ‘Allah’ım noluuur bu derste şu yazılıyı olmayalım. Mümkünse Emrullah Hoca’ya hiiiç yazılı denk gelmesin.’ diye dua etmeye başladım. Ve tabi ki olmadı.

Songül Hoca tam 3 haftayı bize kitlemiş. İlk hafta ikinci dersler, ikinci hafta üçüncü derslerde, üçüncü ve son haftada dördüncü derslerde yazılıyız. 
Oturduk kimin dersinde hangi yazılıyı olacağımıza baktık ve booom! İki tane kurtarmam gereken dersi de Emrullah Hoca’nın dersine denk getirmişler…


 Aynen bu şekildeydim 

Sonra ben oturdum ders başına. Bir ondan bir bundan test çözdüm. İyice bunaldım. Zaten sürekli olan uyuma isteğim daha da fazla arttı ve bulduğum il boşlukta kendimi yere, yatağa attım; neresi olursa olsun farketmez diyerek bulduğum yerde uyudum.

Sanırım biraz fazla boşluk bulmuşum... Geometriden az daha kalıyordum. Sonra Dil ve Anlatım bana çok pis girdi. Öyle böyle değil girdi yani… Pppfff… sonra ben kafamı duvarlara vurmaya başladım. Keşke Dil ve Anlatıma çaılışsaydım diye.

Fizik ile Matematik arka arkaya koyulur mu hiç?? Aklınız var mı???Hangisine çalışacağımı şaşırdım yala. Sonra Matematik hocamla girdiğim iddayı kaybettim üstüne bir de fizik yazılısında yanlışın doğruyu götürmesi sebebiylen atamadım. Atsam da tutmaz. Şimdiye kadar hiç tutmadı.
Annem bana çalış dedikçe ben de çalışmamak için direnmeye başladım. 'İstemiyoruuuuum!!' diye atarlanıyorum falan.

Bu arada hala uykusuzluktan ölüyorum. Akşam erken yatayım düşüncesiyle sürekli okuldan kaçıyorum eve geliyorum çalışmak için...Ama cık olmuyor. Her zaman yaptığım gibi okuldan geliyorum ve hooop bulduğum ilk yerde uyuya kalıyorum
O kıyafetleriçıkartmak bile işkence geliyo. Düşünün halimi...

İlk iki haftayı atlattık kaldı son hafta. Şimdi normalde benim ders çalışmam lazım
Aynen şu şekilde

Ama ben oturdum dizi izliyorum. I Miss You’nun dibine vurdum.

Aynen bu şekilde

Her neyse sonuç olarak ben yine mala bağladım. Biyolojiye çalışmam gerektiği halde dizi izliyorum. Başlamışken devamı gelsin bitireyim en iyisi asdfghj :D Sonucuda Biyoloji beni ezecek olsa bile.

Ve son olarak...

12 Ocak 2013 Cumartesi

İNFİNİTE H !

 Şevval hainlik yapıp infinite yazısını kendisi yazdığı için infinite h bana kaldı oh iyi ki bana kaldı. şimdi izninizle yazıma başlıyorum.
infinite h yani infinite üyelerinden hoya ve dongwoo'dan oluşan ve açılımı infinite hiphop olan şu iki kişilik harika alt grup. bu grup dediğim gibi hoyadan ve dongwoo'dan oluşuyor ve kendileri 'fly high' isimli 5 şarkıdan oluşan bir mini albüm yayınladılar -ki bence çok harika yaptılar- albüm 11. ocak yani dün yayınlandı ama o zamana kadar woolim -bağlı oldukları şirketleri- bizi yedi bitirdi inspritler -infinite hayranlarının adı- olarak öldük bittik geberdik özellikle şevval ve ben mesajlaşmalarımızı görseniz anlarsınız ama göremezsiniz çünkü kendimizi rezil etmeye hiç niyetimiz yok neyse biz konumuza dönelim. şimdi bu iki beyefendinin çıkardığı harika albüm neticesiyle yazıyorum ya bu yazıyı artık albümü anlatiyim dediğim gibi albüm 5 şarkıdan oluşuyor şarkı listesi şöyle:
01. Victorious Way
02. Special Girl (feat. Bumkey)
03. 니가 없을 때 (feat. Zion.T)
04. 못해 (feat. 개코 Of Dynamic Duo)
05. Fly High (feat. 베이비 소울)
 Bütün şarkılar bir harika özellikle 'without you' mükemmel!
Hani woolim yedi bitirdi dedim ya bizi yiyip bitirmeye albümün ilk teaser'ını yayınlayarak başladıki oda şu oluyor:


http://www.youtube.com/watch?v=sx2rhy5NY5Q&list=UUoQIdt0bWPv3-_xuybJvTjQ&index=5

Şimdi neden ölüp bittiğimizi anladınız mı? anladınız tabi. bunu gördüğümdeki ilk tepkim 'ayın 11. kadar ölmüş olurum ben lan'dı. neyseki ölmedim. belkide öldüm bunuda ruhum yazıyor ne biliyorsunuz? bilemezsiniz tabi hah!
Neyse albüm resimleri var tabi bide işte o beni benden alan resimler



                                                           
                                                                Burda Dongwoo'yu 


                                                          Burdada Hoya'yı görebilirsiniz.

Devamı var ama durun siz bi daha yazıcağım çok şey var o yüzden devam edelim. ve işteeeee 2. teaser 


http://www.youtube.com/watch?v=9Lchkl6t0Rc&list=UUoQIdt0bWPv3-_xuybJvTjQ&index=3


İki insan en fazla bu kadar şeker olabilir çünkü daha fazla olurlarsa ben ölürüm peşimden de diğer inspritler gelir. Şimdi hepimiz dua ediyorz 'allahım hoya yada dongwoo'yu betüle nasip et yarabbim' diye ettiniz mi? aferin size. devam edelim işte sıraki albüm resimleri.



Bu odanın

Bu hale geldiğini görüyorsunuz.
Eminim hoya çok üzülmüştür güzelim mor oda'ya neler oldu diye.Zaten ilk resimde gözlerinin içinin parladığı görülüyor kkk

Daha var ama onları da kendiniz araştırıp bulup canım. şimdi sırada 3. teaser var 
http://www.youtube.com/watch?v=ERhKI5QKKFM&list=UUoQIdt0bWPv3-_xuybJvTjQ&index=2

burada şarkılardan kısa kısa bölümler ve bazı konsept resimlerini görüyorsunuz. çok harika değil mi?? tabikide öyle. ve uzun bekleyişin ardından -sizin için değil bizim için- müzik videosu çıktı ve albüm yayınlandı mv türkiye saatiyle sabah 5'te yayınlandı. ama ben inatla izlemedim sabah kalkar kalkmaz neden? çünkü o gün iki tane sınavım vardı kendimi tuttum ama o sırada büyük acılar çektim ama sınavlarımdan sonra izliyince sınıfta sevgi kelibeğine döndüm bir mutluluk hali bi 'allahım hoya ve dongwoo ne kadar' şeker diye gezmeler oldu ve bu sırada şevval ökzünün izlediğini ve bana söylemesini unutmayalım ben kendimi tutarken hayvan alttan alttan ay hoya öyle dongwoo böyle diyip durdu terbiyesiz kötü pis şey.

vee işte sizin içinde o harika mv.


http://www.youtube.com/watch?v=vnEHiMVgEII&list=UUoQIdt0bWPv3-_xuybJvTjQ&index=1

Cidden harika değil mi? tabikide öyle. Dongwoo'nn mimikleri hoya'nın sexy'liği benim kalp krizim kkk

 
Eh bunlarda bazı bonus resimleerr 
 







                           
                                       
                                                    Hoya'nın 'yapmış olamazsıııınn' bakışı kkk


                               

                        LMFO'nun kutusunun burda ne işi vaar :O (Dongwoo şöyle bakmaaaaaa!!)

                                                                      Vee Giflerrr

     


                                            Şunların Sempatikliğine bakarmısınız????


                                                      

                                                      Kıza sarıldıklarını sanıyor şapşikler kkk
                                              (hoya'nın yapmaya çalıştığı şey hoşuma gitmedi!)



                                              

                                                     Şu mevsimler olayına bayıldımmm~


                  

                                                              Hoya sexyliği OMG!

                   

                                    Hoya sevimliliği. Hoya-shiii bu kadr tatlı olmaaaa jebaaalll


                                            

                                                                Hoya karizmatikliği

                                      

                                                                  Hoya şapşikliği kkk
                                  (Burda vurduğu kişi woolim CEO'suymuş. öyle duydum ahaha)




                      

                                                      'ah~ noluyor?' der gibi değil mi???
                                                      Bu çocuk benim için fazla şeker!!!!



                               
                                       
                                    Burun çekmeye şu mahcup ifadeye bakarmısınııızzzz???!!



                

                                             Bir kalem en fazla bu kadar güze fırlatılabilir
                              İş adamı havalarına bakarmısııınızzz?? dünyanın en şeker iş adamııı!


                 
                                        Dongwoo-shi pembe saçların ne kadar çok hoş -,-

                                               

                                     Bu çocuğun mimikleri bir gün beni öldürmezse bende betül değilim.
Bu yazıyı bu kadar saçmalamaya rağmen okuduysanız teşekkür ederim. Ve umarım benim bebeklerimi sizde çok seversiniz çünkü sevilmeyecek gibi değiller dimi? ^^